Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / III Edició ACCIONA Academy

III Edició ACCIONA Academy

El Programa Academy d'ACCIONA és una experiència per a joves a punt d'acabar els seus estudis universitaris.
III Edició ACCIONA Academy

Els 35 estudiants que van elegir van participaran en un programa de formació intensiva, mentre descobrien com funciona una companyia global, i aprenien sobre lideratge, comunicació, treball en equip i les formes més efectives de presentar idees i implementar iniciatives.

Què oferien?

• Experiència de 3 setmanes
  • Tallers de formació en habilitats, networking amb diferents professionals d'ACCIONA, i treballant en equip en diferents reptes i un cas real de la companyia.
  • Eines per a desenvolupar habilitats de lideratge, comunicació, col·laboració, capacitat d'influenciar que t'ajudaran a preparar-te per els teus primers passos en el teu futur professional.
  • Experiència 100% real 100% en línia.

Més informació a ACCIONA Academy.

arxivat sota: