Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Acte Acadèmic de Lliurament de Diplomes i Premis

Acte Acadèmic de Lliurament de Diplomes i Premis

Acte Acadèmic de Lliurament de Diplomes i Premis

El dia 6 de novembre va tenir lloc l’Acte Acadèmic de lliurament de Diplomes als estudiants de grau titulat durant els cursos 2017-2018 i 2018-2019, a l'estudiantat de màster titulat durant el curs 2017-2018 i a l'estudiantat de màster que van iniciat els seus estudis el curs 2018-2019.

La taula presidencial estava formada per:

• Prof. Estanislau Roca, vicerector d’Infraestructures i Arquitectura de la UPC BarcelonaTech.

• Prof. Inmaculada Rodríguez, directora de l’EPSEB.

• Sr. Ricard González, president del Col·legi Oficial d’Enginyeria Geomàtica i Topogràfica de Catalunya, padrí de l’acte.

• Sr. Celestí Ventura, president del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona.

• Sra.  Montserrat  Ramírez,  directora  de  Banca  Institucional  de  la  Caixa d’Enginyers.

• Sr. Jordi Martí, president Club-EPSEB Alumni.

• Prof. Joaquín Montón, secretari acadèmic de l’EPSEB.

En el desenvolupament de l’acte també es va fer lliurament de distincions al primer i segon de la promoció de l'estudiantat de grau titulat durant els cursos 2017-2018 i 2018-2019 i lliurament de distinció al primer de la promoció de l'estudiantat de màster titulat durant el curs 2017-2018.

Així mateix es varen atorgar els Premis del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona als millors Treballs Fi de grau de Ciències i Tecnologies de l’Edificació i Arquitectura Tècnica i Edificació, del curs acadèmic 2017-2018 i 2018-2019.

En l’Acte també es van lliurar els premis als guanyadors del concurs de fotografia “l’EPSEB, l’inici del teu camí” patrocinat per la Caixa d’Enginyers.

Podeu consultar els guanyadors dels diferents Premis aquí.