Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2018-2019 / Robert Cardona Aguilar obté el premi Évariste Galois 2019

Robert Cardona Aguilar obté el premi Évariste Galois 2019

Robert Cardona Aguilar, membre del grup de recerca GEOMVAP, del departament de Matemàtiques de la UPC i del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics de l'EPSEB, obté el premi Evariste Galois 2019, de la Societat Catalana de Matemàtiques pel seu treball Singular 'Symplectic manifolds and integrable systems'.
Robert Cardona Aguilar obté el premi Évariste Galois 2019

Robert Cardona és contractat FPI-BGSMath i està realitzant la seva tesi doctoral sota la direcció d'Eva Miranda. A la pàgina Resolució Premi Évariste Galois 2019 trobareu la resolució. El lliurament del premi va tenir lloc el 30 d'abril a l'Institut d'Estudis Catalans (IEC).

El premi Evaristé Galois (1811-1832) està adreçat a estudiantat de màster o de doctorat que hagin realitzat un treball d'investigació, bibliogràfic o d'assaig sobre les matemàtiques, i va ser instituït l'any 1962. Els treballs han d'ésser inèdits i redactats en llengua catalana o anglesa, amb un ampli resum en català i en la versió en anglès.