Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2018-2019 / Introducció a la Geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Introducció a la Geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Analitzar la informació geogràfica. Comprendre com podem realitzar mapes intel·ligents. Transformar la informació en geoinformació
Introducció a la Geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Avui dia un 70% de la informació que utilitzem està geolocalitzada. Les eines actuals tipus Google Maps ens permeten conèixer en temps real successos o accions que estan passant dins o fora del nostre entorn. Aprendre a utilitzar aquesta informació pot ajudar-nos en la nostra vida diària. Amb aquesta activitat, a càrrec de M. Mercedes Sanz i Rogelio López  es va pretendre introduir als estudiants en els sistemes d'informació geogràfica i les seves diferents aplicacions a la societat del coneixement.