Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Presentació del llibre "El yeso en la arquitectura histórica"

Presentació del llibre "El yeso en la arquitectura histórica"

El dia 24 d'abril a les 12 hores a la planta 1 de la Biblioteca de l'EPSEB es presenta el llibre "El yeso en la arquitectura histórica" escrit per Belén González i la professora de l'EPSEB, Antonia Navarro.
Presentació del llibre "El yeso en la arquitectura histórica"

El dia 24 d'abril es presenta el llibre "El yeso en la arquitectura histórica", que han escrit conjuntament Belén González i Antonia Navarro.

La Belén González és titulada del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i del màster universitari en Enginyeria d'Edificació (l'actual màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació) i, avui dia, és professora a la Universitat de Girona. L'Antonia Navarro és professora a l'EPSEB, del departament de Tecnologia de l'Arquitectura.

La presentació del llibre "El Yeso en la arquitectura histórica" es farà a les 12 hores a la planta 1 de la Biblioteca de l'EPSEB.