Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Nova exposició temporal a l’entrada de l’EPSEB

Nova exposició temporal a l’entrada de l’EPSEB

Exposició de treballs de l'assignatura “Construcció en Fusta en el segle XXI” del Màster en Construcció Avançada en l'Edificació (MUCAE)
Nova exposició temporal a l’entrada de l’EPSEB

Aquesta exposició és un recull dels fantàstics treballs que l'estudiantat d’aquesta assignatura ha fet i que va presentar, ara fa uns dies, a classe.

Vist l’èxit i el bon nivell de les maquetes, hem volgut que tothom pugui veure-les en una petita exposició a l’entrada de l’Escola.

L'assignatura optativa del MUCAE "Construcció en Fusta en el segle XXI" està impartida pels professors i professores Edgar Segués, que n'és el responsable, Laia Haurie, Jorge Blasco i Pilar Giraldo. Al llarg d'un quadrimestre es fa una introducció sobre la fusta en la construcció al llarg de la història i l'evolució de les tècniques de construcció. També s'analitza aquest material, els seus processos de degradació, les estructures, les unions i sistemes constructius, a més del comportament de la fusta davant el foc o els terratrèmols. Finalment, s'explica l'estat de l'art de la construcció amb fusta al món el 2020.

Exposició dels treballs de l'assignatura "Construcció en Fusta en el segle XXI"
del Màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació (MUCAE)