Sou a: Inici / Notícies / Notícies 2023-2024 / Acreditació del màster universitari en Construcció Avançada en l’Edificació i del màster universitari en Gestió de l’Edificació

La vista presencial del Comitè d’Avaluació Externa serà el 4 d’abril del 2024

El pròxim 4 d’abril el Comitè d’Avaluació Externa visitarà l’EPSEB per tal d’avaluar la qualitat dels programes formatius del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació i del màster universitari en Gestió de l’Edificació, dins del marc del procés d’acreditació en el qual estan immersos. En aquest enllaç trobareu la composició del Comitè i l'agenda completa de la seva visita, on a les 16.15 està programada una audiència oberta a totes aquelles persones que no hagin estat convocades a les audiències dels diferents grups d’interès i vulguin transmetre’ls la seva opinió.

A més d'aquesta audiència oberta, l’Agència per a la Qualitat Universitària de Catalunya (AQU Catalunya) posa a disposició la bústia electrònica acreditacio@aqu.cat per a totes aquelles persones interessades que vulguin compartir els seus comentaris.