Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Subvencions a associacions d'estudiantat de la UPC

Subvencions a associacions d'estudiantat de la UPC

La UPC aprova les bases per a l’atorgament de subvencions a activitats i projectes de les Associacions inscrites al registre de la UPC amb l'objectiu de regular els ajuts econòmics que la UPC vol destinar a fomentar l’associacionisme i la participació de l’alumnat a la vida universitària.
Subvencions a associacions d'estudiantat de la UPC

Poden ser objecte de l'ajut accions realitzades que informin, formin, dinamitzin els campus i fomentin la participació de l'estudiantat, així com la compra de material i/o la contractació de serveis essencials per al desenvolupament de l'activitat pròpia dels col·lectius beneficiaris.

L'ajut econòmic per activitat/sol·licitud podrà ser de fins al 70 % del pressupost total amb un màxim de 600 €, en funció de la valoració que n'efectuï la Comissió d'Avaluació tenint en compte els criteris recollits a la base número 7, amb el límit de màxim de 1.500 € per convocatòria i col·lectiu beneficiari. Excepcionalment i de forma motivada per la Comissió d'Avaluació, es podrà assignar en concepte d'ajut el 100% del pressupost total.

Bases

Com participar?

• Requisits per poder participar

Poden ser beneficiaris dels ajuts les associacions legalment constituïdes i inscrites al registre d’associacions de la UPC, sempre que comptin amb la participació de l’estudiantat.

Per poder ser beneficiaris, els col·lectius objecte d’aquesta convocatòria no poden trobar-se en cap de les circumstàncies que preveu l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

• Com presentar les candidatures?

Mitjançant la seu electrònica de la UPC, omplint el model normalitzat i adreçant la sol·licitud al Vicerectorat de Docència i Estudiantat.

• Procediment de concessió

Les convocatòries s’entenen per any natural, sempre que el pressupost UPC incorpori la partida corresponent. Mitjançant resolució de la vicerectora de Docència i Estudiantat es publicarà l’obertura del termini d’acceptació de sol·licituds, la partida pressupostària a on s’imputaran els ajuts i l’import econòmic que s’hi destinarà, i també, si escau, la finalització del mencionat termini, en cas que s’exhaurís el crèdit pressupostari.

El procediment de concessió d’aquests ajuts és el de concurrència no competitiva.

Per a més informació: https://www.upc.edu/ca/la-upc/associacions/subvencions-dassociacions-de-la-upc