Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Curs en línia sobre construcció amb fusta

Curs en línia sobre construcció amb fusta

Vols participar al curs en línia sobre construcció amb fusta que es farà del 17 al 21 de maig?
Curs en línia sobre construcció amb fusta

En el marc del KnoWood Erasmus+ Project, del 17 al 21 de maig s'organitza un curs en línia i en anglès sobre construcció amb fusta, en el que participaran estudiants, professors i empreses de Canadà, Dinamarca, Lituània, Regne Unit i Espanya.

Busquem alumnes del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, interessats en la construcció amb fusta i amb coneixements d'anglès per participar al curs en representació de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Per més informació, podeu consultar el programa del curs i dirigir les vostres consultes a laia.haurie@upc.edu.

ACCEDIR AL FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

El projecte Knowledge Alliance for Mid and Tall Sustainable Wooden Buildings (KnoWood) és un projecte finançat pel programa Erasmus+ dins de les accions KA2Cooperació per a la innovació i l’intercanvi de bones pràctiques. Aliances pel coneixement.

El projecte compta amb la participació d’11 entitats de 5 països diferents: Canadà, Dinamarca, Espanya, Lituània i Regne Unit.

El projecte té com a finalitat impulsar la construcció amb fusta d’edificis de mitja i gran alçada. Un dels nostres objectius és analitzar i donar resposta a les necessitats formatives del sector de la construcció amb fusta. Per a això, durant el projecte es desenvoluparan mòduls formatius orientats a la construcció en alçada amb fusta.