Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2022-2023 / Oferta de beques d'aprenentatge a l'EPSEB

Oferta de beques d'aprenentatge a l'EPSEB

Oferta de beques per realitzar tasques a Secretaria Acadèmica, a Direcció i als tallers de Fotogrametria i d'Instruments Topogràfics.
Oferta de beques d'aprenentatge a l'EPSEB

La finalitat principal de les beques d'aprenentatge és el desenvolupament de les competències associades als estudis als quals estigui matriculada la persona beneficiària de la beca d'aprenentatge.

Tot seguit informem a l'estudiantat de les diferents beques que l'Escola ofereix: per realitzar tasques administratives o de suport a la docència.

Unitat responsable:

UTG Àmbit d'Edificació de Barcelona

Inscripcions i més informació clica aquí.

Àrea de Planificació i Gestió d'Estudis de Grau i Màster - Secretaria Acadèmica (8324) - Termini 20-06-2023

Tasques a desenvolupar

• Revisió de treballs finals de grau escrits íntegrament en anglès, per assegurar la qualitat lingüistica del text final.
  • Revisió i correcció de textos institucionals, acadèmics en versió anglesa.

Criteris de selecció

• Estudiant preferiblement de l'EPSEB.
  • Domini d'ofimàtica
  • Nivell alt d'anglès. Indispensable.

Dates: del 18 de setembre de 2022 al 31 de maig del 2023.

Hores a la setmana: 10 hores

Àrea de Suport Institucional i Relacions Externes - Direcció (8325) - Termini 21-06-2023

Tasques a desenvolupar

• Manteniment i actualització de diferents apartats del web de l'EPSEB en els tres idiomes; inclou edició d'imatges.
  • Suport en l'organització i difusió d'activitats organitzades a l'EPSEB.
  • Suport a la promoció dels estudis de l'EPSEB.

Criteris de selecció

• Estudiant preferiblement de l'EPSEB. Obligatòriament havent superat la fase inicial (42 crèdits superats)
  • Coneixements bilingües català-castellà
  • Es valoraran coneixements en llenguatge HTML

Dates: del 4 de setembre al 31 de desembre del 2023.

Suport a la docència (8329) - Termini 20-06-2023

Tasques a desenvolupar

• Donar suport als tallers de Fotogrametria i d'Instruments Topogràfics.
  • Concretament el/la becari/a donarà suport a la docència de les assignatures on es necessiten utilitzar instruments de taller.

Criteris de selecció

• Estudiant preferentment del Grau en EGG.

Dates: del 18 de setembre al 31 de desembre del 2023.