Sou a: Inici / Notícies / Historic / Notícies 2020-2021 / Dues beques per l'estudiantat de l’últim curs del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

Beques ACCIONA Infraestructures: Edificació. Durada de 6 mesos.

En el Programa de Beques d'ACCIONA formaràs part d'equips que et involucraran en projectes des del primer dia, acompanyat per experts que t'ajudaran a desenvolupar les teves capacitats i participar en el dia a dia d'una empresa global.

ACCIONA, en la seva divisió de Construcció sol·licita, per a importants projectes d'Edificació a Barcelona, la incorporació de dos/dues estudiants d'Arquitectura Tècnica i Edificació d'últim curs en qualitat de Becaris.

Per a més informació clica aquí.