Sou a: Inici / Informació acadèmica / Tràmits administratius / Reconeixements de crèdits optatius per activitats no docents

Reconeixements de crèdits optatius per activitats no docents

Informació prèvia

Podeu reconèixer els crèdits optatius mitjançant la realització de determinades activitats que estan contemplades a la Normativa de pràctiques en empresa i reconeixement de crèdits per activitats no docents.

Sol·licitud

L’heu de presentar a la secretaria acadèmica amb l’imprès corresponent, adjuntant la documentació requerida per a cada tipus de reconeixement, segons indica la normativa.

Únicament cal seguir un procediment diferent per a sol·licitar el reconeixement de crèdits per “activitats universitàries culturals, esportives, solidàries, de cooperació i de representació estudiantil” (excepte aquelles activitats el responsable de les quals sigui el centre, en aquests casos la sol·licitud l’heu de presentar en paper a la secretaria acadèmica, segons el procediment habitual).

Aquest tipus de reconeixement l’heu de sol·licitar mitjançant la vostra e-Secretaria, a l’apartat “Reconeixement d’activitats” i només ho podreu fer, segons la 'Normativa acadèmica dels estudis de Grau i Màster', durant l’últim quadrimestre de matrícula i mentre quedin crèdits optatius per a cursar.

Resolució

Una vegada resolta la sol·licitud es generarà un rebut de pagament a l’e-Secretaria.

En cas que la sol·licitud sigui denegada, us enviarem la resolució per correu electrònic, indicant el motiu de la denegació.

Matrícula

Un cop pagats els crèdits, aquests quedaran incorporats a l’expedient com a crèdits reconeguts.