2022-2023

T’interessen els temes d’Economia Circular? Vols guanyar fins a 3.000€? Participa en el Recircula Challenge 2023 amb el repte “Mobilitza’t per un món més sostenible. Solucions d’economia circular en la tecnologia mòbil” i aprèn un munt de coses diferents mentre et diverteixes.

Obertes, fins al 23 de novembre, dues convocatòries d’impuls al talent emprenedor i a la creació d’start-ups

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, es durà a terme un acte institucional al Campus Diagonal Nord. A l'EPSEB es farà un minut de silenci a la porta de l'Escola a les 11.45 hores.

Amb motiu de la celebració del 30 aniversari del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, trobareu, a la planta baixa de l'EPSEB, l'exposició de fotografia "Imatges del Sud Global".

El Club EPSEB Alumni organitza l'1 de desembre a la sala barrilera de la Fàbrica Moritz, el ConstruBeers 2022, on es farà una xerrada sobre temes interessants del sector de l'edificació entre cerveses.

El proper 30 de novembre a l’ESEIAAT es durà a terme l'acte d'entrega de premis al millor TFG i TFM en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada atorgats per la Càtedra UPC - Grupo Construcía. A més durant l'acte es faran diverses ponències sobre oportunitats laborals entorn a l'economia circular a la construcció.

Amb motiu del dia mundial de les persones amb discapacitat, el proper 2 de desembre 28 estudiants del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica faran una Mapathon, organitzada dins el programa “Fora barreres!” de la UPC per detectar barreres físiques tant al pas com a la vista al barri del Raval de Barcelona.

Sabies que un 32% del consum energètic de la UPC es produeix quan els edificis estan buits, durant les vacances, els caps de setmana o les nits? Per això l'EPSEB se suma al "Desconnecta't de la UPC"