Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Visita de l'estudiantat de l'EPSEB a l'empresa municipal de Barcelona TERSA

Visita de l'estudiantat de l'EPSEB a l'empresa municipal de Barcelona TERSA

Visita de l'estudiantat de l'EPSEB a l'empresa municipal de Barcelona TERSA

Estudiantat de l'assignatura "Anàlisi del Cicle de Vida a la Construcció", del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i estudiantat de l'assignatura "Reducció, Reutilització i Reciclatge a la Construcció", del màster universitari en Construcció Avançada a l'Edificació, van realitzar una visita a la empresa municipal de Barcelona TERSA (Tractament i Selecció de Residus S.A.) el passat 30 de març de 2023, per conèixer les seves instal·lacions:

• Planta de processament de residus urbans.

• Planta de valorització energètica.

• Instal·lació de placa fotovoltaica del Fòrum.

A la visita, l'estudiantat va poder verificar el procés de classificació, valorització i recuperació d'energia dels residus urbans, les instal·lacions de generació de l'energia i la comercialització i l'obtenció de l'energia neta mitjançant la captació de plaques solars.

Imatges de la visita:

032023-GATE-MUCAE-Visita TERSA02.jpg 032023-GATE-MUCAE-Visita TERSA01.jpg