Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH

Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH

Estàs cursant el màster universitari en Gestió de l'Edificació i vols participar al curs 2023-2024 en un interessant programa de mobilitat, on pots realitzar una estada en una altra universitat i després unes pràctiques a l'estranger?
Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH

T’interessa obtenir més informació sobre com unir-te a una xarxa dinàmica i diversa d’oportunitats professionals i de desenvolupament?... Consulta el web del programa de mobilitat UNITECH i assisteix a alguna/es de les sessions informatives.

El programa de mobilitat UNITECH és exclusiu per al màster universitari en Gestió de l'Edificació i inclou un intercanvi acadèmic, unes pràctiques en una de les empreses de la xarxa UNITECH i tres petits mòduls obligatoris amb activitats i coaching.

La UNITECH Alumni Association (associació d'ex-alumnes del programa UNITECH) organitza aquest hivern dues sessions informatives generals sobre el programa UNITECH. Les sessions seran online i s'hi presentaran els testimonis d'alguns ex-alumnes, donant així a conèixer el programa UNITECH entre els estudiants potencialment interessats a participar-hi al curs 2023-2024.

De forma complementària, cada universitat pertanyent a la xarxa UNITECH organitza sessions informatives específiques, per donar informacions sobre els requisits per participar en el programa (titulacions, etc.), com presentar la sol·licitud, el procés de selecció, terminis, etc. Així mateix, en aquestes sessions informatives també hi haurà altres testimonis d'ex-alumnes i estudiants participants en UNITECH.
A la UPC hi haurà TRES sessions informatives, en diferents campus, per facilitar l'assistència dels potencials interessants. Si estàs interessat/da en el programa UNITECH, et recomanem assistir a alguna d'aquestes sessions.

Data de la
sessió informativa
d'inici
TipusLlocSala
(o link per assistir-hi)
23/11/2022 11:30h Específica UPC, presencial Campus Nord
UPC, Barcelona
sala A3-002
(edific A3 del Campus Nord UPC)
24/11/2022 17:00h General, online online Link per assistir-hi (obriu en una finestra nova)
30/11/2022 12:00h Específica UPC, presencial A Terrassa, a l'ESEIAAT Sala de conferències TR1
(Carrer Colom, 1)
01/12/2022 12:15h Específica UPC, presencial Campus Sud
UPC Barcelona, a l'ETSEIB
sala LS.1
15/12/2022 17:00h General, online online Link per assistir-hi (obriu en una finestra nova)

Nota: Pots assistir a la sessió presencial UPC que t'interessi o que et convingui, sigui per data o per campus, independentment de l'escola o facultat UPC en la que estudiïs.

Consultes

oficina.mobilitat.internacional@upc.edu