Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Tots els materials de construcció trenquen igual?

Tots els materials de construcció trenquen igual?

Taller realitzat a l'EPSEB, exercici per esbrinar per què els materials com el formigó, l'acer o els maons tenen comportaments diferents
Tots els materials de construcció trenquen igual?

En aquesta activitat van caracteritzar les propietats mecàniques de materials com el formigó, l'acer o els maons i van esbrinar per què tenen comportaments diferents.

A l'inici van fer una breu explicació teòrica dels conceptes amb els que treballem quan volem caracteritzar mecànicament un material i després van fer assajos de tracció, compressió i flexió de diferents materials de construcció. Els resultats van ajudar a entendre com varien les propietats mecàniques en funció de la naturalesa química del material.

Aquest taller es va realitzar a l'EPSEB per a la visita de:

• 14/03/2023 - Col·legi Escolàpies Llúria (Barcelona)