Setmana cultural a l'EPSEB

13/04/2023

Els dies 13 i 14 d’abril es faran un seguit d’activitats per a la Setmana cultural de l’Escola. Entre d’altres hi haurà els tallers d’Accés Vertical sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB, el taller d'ecologia hotel d’insectes, el taller revestiment amb terra i fibres vegetals, el taller de música viva de "Les Polo" i un taller de terrisseria, a més de cine fòrum matemàtic i l’exposició "Allò que el mar amaga".

Programa de la Setmana cultural

Dimarts 11 d'abril

Presentació del cartell de la Setmana cultural

Col·locació decoració "Performance" al vestibul de l'EPSEB

Dijous 13 d'abril

08:30  Obertura de la taula informativa de les activitats per part de la Delegació d'Estudiantat de l'EPSEB.

10:00  Inauguració de l’exposició “Allò que el mar amaga” organitzada per la biblioteca (a la bilbioteca).

15:00 Taller música viva amb el grup de música “Les Polo” (al bar).

15:30  Cine fòrum matemàtic amb la pel·lícula “El hombre que conocía el infinito” i posterior debat moderat i organitzat per la professora Montserrat Bruguera (Sala d'Actes de l'EPSEB).

17:00  Taller d’ecologia: Hotel d’insectes organitzat per Arquitectura tècnica sense fronteres (ATSF). Aforament limitat, cal fer inscripció (zona ajardinada).

18:15 Xerrada: "Intel·ligència artificial en el sector de l'edificació: com s'han de preparar els professionals i les empreses" organitzat per Jordi Martí, president del Club EPSEB Alumni. (aula 4.2)

Divendres 14 d'abril

08:00 Obertura del punt d'informació que la Fundación Laboral Construcción tindrà davant de l'Escola.

10:00 Taller a càrrec de l’empresa Accés Vertical sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB, aquest taller inclou la possibilitat de baixar per la façana de l’Escola (aula 4.2).

10:00 Taller sobre com fer un revestiment amb terra i fibres vegetals organitzat pel Laboratori de Materials i Control de Qualitat i ATSF i impartit per Marta Miranda i la professora Antònia Navarro. Aforament limitat, cal fer inscripció (entrada de l'aula de maquetes). Places exhaurides

15:00 Taller música viva amb el grup de música “Mariachi Semblanza” (al bar).

16:45 Taller de Terrisseria organitzat per la Delegació d’Estudiantat i amb la professora Antònia Navarro. Aforament limitat, cal fer inscripció (aula de maquetes).