Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Setmana cultural a l'EPSEB

Setmana cultural a l'EPSEB

Els dies 13 i 14 d’abril es faran un seguit d’activitats per a la Setmana cultural de l’Escola. Entre d’altres hi haurà els tallers d’Accés Vertical sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB, el taller d'ecologia hotel d’insectes, el taller revestiment amb terra i fibres vegetals, el taller de música viva de "Les Polo" i un taller de terrisseria, a més de cine fòrum matemàtic i l’exposició "Allò que el mar amaga".
Setmana cultural a l'EPSEB

Programa de la Setmana cultural

Dimarts 11 d'abril

Presentació del cartell de la Setmana cultural

Col·locació decoració "Performance" al vestibul de l'EPSEB

Dijous 13 d'abril

08:30  Obertura de la taula informativa de les activitats per part de la Delegació d'Estudiantat de l'EPSEB.

10:00  Inauguració de l’exposició “Allò que el mar amaga” organitzada per la biblioteca (a la bilbioteca).

15:00 Taller música viva amb el grup de música “Les Polo” (al bar).

15:30  Cine fòrum matemàtic amb la pel·lícula “El hombre que conocía el infinito” i posterior debat moderat i organitzat per la professora Montserrat Bruguera (Sala d'Actes de l'EPSEB).

17:00  Taller d’ecologia: Hotel d’insectes organitzat per Arquitectura tècnica sense fronteres (ATSF). Aforament limitat, cal fer inscripció (zona ajardinada).

18:15 Xerrada: "Intel·ligència artificial en el sector de l'edificació: com s'han de preparar els professionals i les empreses" organitzat per Jordi Martí, president del Club EPSEB Alumni. (aula 4.2)

Divendres 14 d'abril

08:00 Obertura del punt d'informació que la Fundación Laboral Construcción tindrà davant de l'Escola.

10:00 Taller a càrrec de l’empresa Accés Vertical sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB, aquest taller inclou la possibilitat de baixar per la façana de l’Escola (aula 4.2).

10:00 Taller sobre com fer un revestiment amb terra i fibres vegetals organitzat pel Laboratori de Materials i Control de Qualitat i ATSF i impartit per Marta Miranda i la professora Antònia Navarro. Aforament limitat, cal fer inscripció (entrada de l'aula de maquetes). Places exhaurides

15:00 Taller música viva amb el grup de música “Mariachi Semblanza” (al bar).

16:45 Taller de Terrisseria organitzat per la Delegació d’Estudiantat i amb la professora Antònia Navarro. Aforament limitat, cal fer inscripció (aula de maquetes).

arxivat sota: