Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Estudiantat del MUCAE visita l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022"

Estudiantat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, van visitar l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022", al MUHBA Oliva Artés.

El passat divendres 31 de març, les professores Ana Lacasta i Pilar Giraldo, i l’estudiantat de l’assignatura “Evolució i Control d'Incendis en Edificis” del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, van visitar l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022", al MUHBA Oliva Artés. Allà els van fer una visita guiada.

L’exposició explica com s’han aplicat les mesures de prevenció d’incendis a Barcelona des de la creació del Cos de Bombers de la ciutat el 1833 fins als nostres dies.

arxivat sota: