Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB

Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB

Durant el curs 2022-2023 a l'EPSEB hi haurà "cursos de mentoria" per a l'estudiantat de nou ingrés. Consistiran en sessions de reforç de Fonaments matemàtics, Mecànica, Càlcul i Àlgebra impartides per estudiantat de cursos superiors.
Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB

L'estudiantat que accedeix a la universitat per primera vegada té procedència i preparació molt heterogènia. En els graus de la UPC, part d'aquest estudiantat presenta dificultats d'assimilació d'algunes assignatures de primer curs per a les que porta una preparació inadequada. Per aquest motiu s'organitzen unes mentories.

A l'EPSEB, la finalitat d'aquestes mentories és oferir un recolzament en Fonaments matemàtics i Mecànica per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i en Àlgebra i Càlcul per a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Estaran impartides per estudiantat de cursos superiors. Com que aquest estudiantat ha cursat les mateixes assignatures recentment, pot oferir una visió més propera, complementària i amb altre valor afegit, a l'estudiantat nou, que la que ja ofereix el professorat de les diferents assignatures.

Les mentories del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació són:

• Fonaments matemàtics: dijous i divendres, de 14:15 a 15:30 hores, aula 2.2
  • Mecànica: dimarts i dijous, de 14:30 a 16 hores, aula 2.6

I les mentories de Càlcul i Àlgebra del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica:

• dimarts, de 15 a 16:30 hores, aula 1.1
  • dijous, de 14:30 a 16 hores, aula 1.1

Començaran el dia 3 d'octubre.

L'estudiant interessat en assistir s'ha d'inscriure en aquest formulari (fins el 15 d'octubre)

Puntualment s'informarà en quines aules es faran les mentories.