Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Introducció a la geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Introducció a la geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Taller realitzat a l'EPSEB per analitzar la informació geogràfica
Introducció a la geoinformació. Sistemes d'informació geogràfica

Avui dia un 70% de la informació que utilitzem està geolocalitzada. Les eines actuals tipus Google Maps ens permeten conèixer en temps real successos o accions que estan passant dins o fora del nostre entorn. Aprendre a utilitzar aquesta informació pot ajudar-nos en la nostra vida diària. Amb aquesta activitat es va pretendre introduir als estudiants en els sistemes d'informació geogràfica i les seves diferents aplicacions a la societat del coneixement.

Analitzar la informació geogràfica. Comprendre com podem realitzar mapes intel·ligents. Transformar la informació en geoinformació.

Aquest taller, a càrrec de Rogelio López Bravo i Mercedes Sanz Conde, es va ofertar a:

• 08/02/2023 - Institut Valldaura (Barcelona)
  • 22/02/2023 - Institut Maria Espinalt (Barcelona)