Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Impuls UPC 2022

Impuls UPC 2022

Obertes, fins al 23 de novembre, dues convocatòries d’impuls al talent emprenedor i a la creació d’start-ups
Impuls UPC 2022

La UPC obre dues noves convocatòries que destinaran fins a 90.000 euros per impulsar el talent emprenedor de l'estudiantat i la creació d'start-ups per part d'estudiants o 'alumni' de la Universitat. Les sol·licituds es poden presentar del 28 d'octubre al 23 de novembre.

Les dues noves convocatòries volen reconéixer la contribució de l'estudiantat al desenvolupament de projectes i iniciatives emprenedores dins l’àmbit universitari i la contribució al desenvolupament econòmic i social del territori de les start-ups creades per estudiants i/o alumni de la Universitat.

Impuls Talent Emprenedor

La convocatòria Impuls Talent Emprenedor concedirà 3.000 euros a 10 projectes d’emprenedoria d'estudiants de la UPC per finançar les despeses inicials en el procés d'identificació d'una oportunitat de negoci.

Poden sol·licitar l'ajut estudiants de grau i màster dels cursos 2021-2022 i 2022-2023 que estiguin desenvolupant un projecte emprenedor (sense haver constituït l’empresa jurídicament) vinculat a alguna iniciativa de suport a l’emprenedoria UPC, com ara el Programa Emprèn UPC; assignatures de creació d’empreses (innovació) i/o assignatures de projectes; el Concurs Explorer, o els programes 'De la Ciència al Mercat' o 'IndustrialTech', entre d'altres.

Impuls Start-ups

D'altra banda, la convocatòria Impuls Start-ups concedirà un import màxim de 7.500 euros a 8 start-ups constituïdes per estudiants i/o alumni UPC els anys 2020, 2021 o 2022, amb l’objectiu d’ajudar a finançar despeses inicials en el procés de desenvolupament empresarial.

Més informació

Les sol·licituds d'ambdues convocatòries s'han de presentar a través d'un formulari disponible del 28 d’octubre al 23 de novembre a https://www.upc.edu/emprenupc/ca/impuls-upc-2022. La resolució de la convocatòria es comunicarà a través d'aquestes webs durant el mes de desembre de 2022.