Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Taller de primers auxilis i desfibril·lador a l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals

L’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació ha realitzat un taller sobre primers auxilis i desfibril·lador organitzat pel Laboratori d'Ergonomia, Biomecànica i Prevenció i amb el suport de l’empresa “Cordis Integralis Service”.

El taller va consistir en:

• Part teòrica: es va fer una introducció de la legislació vigent sobre cardioprotecció en la normativa laboral a Espanya i, posteriorment, en els procediments de l’ús del desfibril·lador en els primers auxilis.

• Part pràctica: l’estudiantat fa fer una pràctica interactuant amb un maniquí, per realitzar les corresponents maniobres de reanimació. Durant aquesta pràctica es seguien les instruccions del Director de Formació de Cordis, Pere Bella.

Finalment es va entregar a l’estudiantat un llibre-manual sobre bones pràctiques i instruccions.

Des de l’Escola es vol fer un agraïment a l’empresa i al seu gerent, Jordi Pallarès, per la seva implicació en aquesta formació.