Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Estudiantat de l’EPSEB visita l’empresa Accés Vertical

Estudiantat de l’EPSEB visita l’empresa Accés Vertical

Estudiantat de l’EPSEB visita l’empresa Accés Vertical

Accés Grup disposa dels sistemes d'accés contra caigudes verticals més moderns i eficaços del mercat, per això es va voler fer aquesta visita que va constar d’una part teòrica i una part pràctica.

La part teòrica va consistir ens les explicacions d’en Robert, monitor i expert en treballs verticals, sobre les Normatives, Reglament EN- 353.1: 2014 + A1:2017. En aquesta part es va intentar aclarir sota quina normativa ha d’estar línia de vida vertical i si les normatives han d'estar o no marcades amb el distintiu CE. A més, en Robert va compartir amb nosaltres les seves experiències en feines d'alçada en llocs emblemàtics amb la interacció de l'estudiantat.

La part pràctica, una vegada conegudes les característiques tècniques, va consistir en que els i les estudiants van poder experimentar, a les seves instal·lacions, on disposen de proves de treballs verticals, de les línies de vida, treballs confinats, escales verticals de constitució metàl·lica i de les diferents formes de subjecció i treballs en alçada.

Un agraïment a tot el personal d’Accés Vertical, i en especial a Beatriz Rodríguez, responsable de formació, pel seu esforç de coordinació i interès en la realització d’aquesta visita formativa.