Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Exposició "Imatges del Sud Global"

Exposició "Imatges del Sud Global"

Amb motiu de la celebració del 30 aniversari del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, trobareu, a la planta baixa de l'EPSEB, l'exposició de fotografia "Imatges del Sud Global".
Exposició "Imatges del Sud Global"

Es tracta del conjunt de fotografies que formen part del concurs que el CCD organitza cada any, orientat a mostrar i compartir algunes de les visions i les experiències viscudes a través de la participació directa en projectes de cooperació impulsats des de la UPC.

Entre les fotografies premiades, trobareu en lloc destacat, la de l'Erick Rodrigo Ordoñez, titulat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, que va obtenir el 2n premi del concurs de fotografia en la modalitat "Realitat". La fotografia titulada “Clases en aula rural”, està feta a el Valle de Jiñocuabo, Somotillo, Nicaragua, i retrata a Julio Huete, professor i director a l'escola primària i secundària de Valle de Jiñocuabo, que es troba fent classes a les aules que es van construir per part d’Arquitectura tècnica sense fronteres (ATSF) amb el suport del CCD i la UPC.

arxivat sota: