Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Curs HybridTim a Riga (Letònia)

Curs HybridTim a Riga (Letònia)

Entre el 10 i el 22 d'abril s'organitza un curs sobre construcció amb fusta adreçat a estudiantat de l'àmbit de la construcció.
Curs HybridTim a Riga (Letònia)

Entre el 10 i el 22 d'abril s'organitza un curs sobre construcció amb fusta adreçat a estudiantat de l'àmbit de la construcció, dins de les activitats del projecte europeu HybridTim (Design and construction on environmental high performance Hybrid Engineered Timber Buildings).

El curs es dura a terme a la Riga Technical University a Riga, Letònia. En aquest curs participarà estudiantat i professorat de les 5 universitats integrants del projecte HybridTim: Via University College (Dinamarca), Vilnius Tech (Lituània), TU Wien (Àustria), Riga Technical University (Letònia) i la UPC.

Durant el curs treballareu en grups per desenvolupar una tasca/projecte que presentareu l'últim dia.

Les despeses de viatge i allotjament estaran cobertes per l'organització.