Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Conferència: Recull del mapa militar del Montseny, les Guilleries i el Collsacabra. Juli Serra, 1890.

El proper 14 de desembre a les 12 hores es farà aquesta conferència a càrrec de Josep Tarrés, investigador i professor de la Universitat de Girona.

El professor i investigador de la Universitat de Girona, Josep Tarrés, del Departament d’Arquitectura i Enginyeria de la Construcció, ha realitzat una recopilació del mapa militar del Montseny, les Guilleries i el Collsacabra. Juli Serra 1890.

El proper 14 de desembre a les 12 hores a la Sala de Graus de l’EPSEB ens presentarà la feina feta, la qual podeu consultar en un exemplar del mapa que ha donat a la biblioteca de l’EPSEB.

Sobre Josep Tarrés i Turon

Enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (1978).
Professor de gestió de projectes, departament d'arquitectura i enginyeria de la construcció, Universitat de Girona, 1998-2011. Es coautor del llibre "Un viatge inèdit per les Guilleries i el Montseny. Visió actual del recorregut pioner fet l'any 1890 per Juli Serra", editor de "El mapa del Montseny, Les Guilleries i el Collsacabra, Juli Serra 1890" i autor de diferents articles de cartografia i territori relacionats amb les Guilleries.