Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023 / Convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD)

Convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD)

La convocatòria anual d'ajuts del CCD dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.
Convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD)

La convocatòria anual d'ajuts es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d'estudiants, Personal Docent Investigador i Personal d'Administració i Serveis a la Campanya del 0,7%, i dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.

Qui pot presentar una proposta?

Poden formar part dels equips que impulsen els projectes tots els membres de la comunitat universitària (PAS, PDI, estudiantat i alumni).

Informació de la convocatòria

Més informació: https://ccd.upc.edu/ca/accions-al-sud/convocatoria-dajuts/xxxi-convocatoria-dajuts-2023