Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

2022-2023

Convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD)
La convocatòria anual d'ajuts del CCD dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.
Presentació de la guia: "Prevenció de la inseguretat per mitjà del disseny d'espais"
La Diputació de Barcelona i l'Associació Catalana per la Prevenció de la Inseguretat a través del Disseny Ambiental (ACPIDA) presenten la guia "Prevenció de la inseguretat per mitjà del disseny d'espais" el dilluns 13 de març, a les 18 h, al vestíbul de Can Serra (Rambla de Catalunya, 126, de Barcelona).
Visita a la Fundación Laboral Construcción
Estudiantat del màster universitari en Gestió de l'Edificació va fer una visita tècnica a les obres de la Fundació Laboral de la Construcció a la seva seu de Badalona, el passat 14/03.
Topògrafs Down Under: Treballar i viure a Austràlia
L'Enginyer en Geomàtica Daniel Blesa farà una conferència sobre orientació professional i les oportunitats de treballar a Austràlia
Primer Unite! Student Festival Lisbon 2023
Un total de 20 estudiants de la UPC podran participar, de manera gratuïta, en el Festival que tindrà lloc del 29 de juny a l’1 de juliol a Lisboa. La data límit d’inscripció és el pròxim 15 de març.
Mentories per a l'estudiantat d'EGG
Durant el segon quadrimestre a l'EPSEB hi haurà "cursos de mentoria" per a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Consistiran en sessions de reforç de Mecànica i Electromagnetisme i Òptica impartides per estudiantat de cursos superiors.
Sessions Informatives de Màster
Els dies 21 i 22 de març es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
Cooperació a Nepal
Les estudiants Nuria Marcé i Estefania Magistrado estan a Nepal treballant en un projecte de cooperació del programa AWASUKA, finançat pel CCD-UPC.
Visita d’estudiantat de secundària de Thessaloniki (Grècia)
El passat 13 de març ens van visitar un grup d'estudiantat interessats a conèixer el grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica #GEGG.
Saló de l’ensenyament 2023
Estudiantat i professorat de l’EPSEB participen com a informadors a l’estand de la UPC al Saló de l’Ensenyament
32e Torneig de Futbol Sala
Com en cursos anteriors l'EPSEB compta amb amb un equip format per PDI al torneig que organitza el Servei d'Esports de la UPC
Espai Professió: perfils professionals
El proper 22 de març, de 10:30 a 13 hores a la Sala d'Actes de l'EPSEB, el Col·legi de l'Arquitectura Tècnica de Barcelona (CATEB) farà una jornada "Espai professió" on explicaran diferents sortides professionals del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Jornada de Portes Obertes
El proper 29 de març es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Inventari del verd a la UPC
Arrenquen els TFE del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació en el marc del Projecte CampusLab UPC Sostenible.
Curs HybridTim a Riga (Letònia)
Entre el 10 i el 22 d'abril s'organitza un curs sobre construcció amb fusta adreçat a estudiantat de l'àmbit de la construcció.
Estudiantat del MUCAE visita l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022"
Estudiantat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, van visitar l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022", al MUHBA Oliva Artés.
Visita de l'estudiantat de l'EPSEB a l'empresa municipal de Barcelona TERSA
Oberta convocatòria de voluntariat a Moçambic, El Salvador o Equador
L'ONG Enginyeria Sense Fronteres (ESF) ha oberta una bossa de places de voluntariat en el marc del seu Programa de Coneixement de la Realitat (PCR). Es tracta d'un programa d'estada d'uns dos mesos a Moçambic, el Salvador o Equador, on el voluntari o voluntària col·labora amb les activitats de l'equip local i pot conéixer la realitat del país al mateix temps que participa en projectes de cooperació al desenvolupament que du a terme aquesta entitat.
Oferta de pràctiques dins el Programa Campus Rural
Oferta de pràctiques de l'Ajuntement de Vielha e Mijaran (Lleida) per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació o dels màster universitaris en Construcció Avançada en l'Edificació, en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació o en Gestió de l'Edificació. Termini d'inscripcions 10 d'abril de 2023.
Setmana cultural a l'EPSEB
Els dies 13 i 14 d’abril es faran un seguit d’activitats per a la Setmana cultural de l’Escola. Entre d’altres hi haurà els tallers d’Accés Vertical sobre treballs verticals a la façana de l’EPSEB, el taller d'ecologia hotel d’insectes, el taller revestiment amb terra i fibres vegetals, el taller de música viva de "Les Polo" i un taller de terrisseria, a més de cine fòrum matemàtic i l’exposició "Allò que el mar amaga".