Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

Sessions Informatives de Màster
Els dies 7 i 8 de febrer es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
III Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Per a l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i de Grau Mitjà d'Edificació i Obra Civil i d'Electricitat i Electrònica.
12a Biennal Artística Col·lectiva del CATEB
La Delegació del Vallès Occidental organitza la 12a Biennal Artística Col·lectiva del CATEB, que es podrà visitar fins al 31 de gener de 2023.
Barcelona aplicarà un sistema constructiu sostenible dissenyat pels grups de recerca REARQ i GICITED
El grup de recerca Rehabilitació i Restauració Arquitectònica (REARQ) i el Grup Interdisciplinari de Ciència i Tecnologia en l’Edificació (GICITED) de la UPC han dissenyat un prototip constructiu per ampliar els edificis de forma sostenible i que es posarà a prova durant un any abans d'implementar-se a gran escala en blocs de pisos de Barcelona.
Jornada tècnica sobre la propagació del foc a través de les façanes
El proper 25 de gener a les 9 hores tindrà lloc a l’Espai Bombers la jornada tècnica “Propagació d’incendis en patis interiors i façanes: un problema pendent”, aquesta jornada és d'especial interés per a l'estudiantat i professorat de l'EPSEB.
Jornada de Portes Obertes
El proper 15 de febrer es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Recull d'activitats de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del #GATE
Us presentem un recull de les activitats realitzades per l'estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, durant aquest últim quadrimestre.
L’EPSEB col·labora amb el programa A12 Estudis i Recerca Interuniversitària
A12 Estudis i Recerca Interuniversitària (ERI) és una entitat cultural de formació contínua sense ànim de lucre. Els programes formatius de A12 ERI ofereixen la possibilitat, a la gent gran i la comunitat de l'EPSEB, d’adquirir, actualitzar o ampliar els coneixements i aptituds per al desenvolupament personal.
Espai Professió – Obres guardonades als Premis Catalunya Construcció 2022
El proper 22 de febrer el Col·legi de l'Arquitectura Tècnica de Barcelona (CATEB) farà una jornada "Espai professió" on s'explicaran casos d'èxit dels Premis Catalunya Construcció 2022
Biennal Ciutat i Ciència
Del 21 al 26 de febrer de 2023 es durà a terme la tercera edició de la Biennal Ciutat i Ciència, enguany centrada en el fet de viure. Entre les diferents activitats del programa, hi haurà “Vespres de recerca - Mobilitat i protecció ambiental” amb la participació del professor Carles Serrat.
Sessió informativa de mobilitat internacional
Vols marxar de mobilitat? Tens dubtes sobre si fer-ho o no? Vols conèixer quines possibilitats tens? El proper 23 de febrer tindrà lloc la sessió informativa dels programes de mobilitat internacional de l'Escola per al curs acadèmic 2023-2024.
Concurs d’idees per remodelar la seu del CATEB
El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona vol adaptar la seva seu, vol transformar l’espai per obrir-lo a les noves generacions de professionals de l’arquitectura tècnica i a tota la ciutadania. Per això convoquen un concurs d’idees obert també a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.
Mobilitat Nacional Sicue 2023/2024
La mobilitat SICUE permet realitzar part dels estudis en una universitat espanyola, amb garanties de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d’adequació al perfil curricular
Xerrada: exposició projecte “Llindars Urbans. eLudens”
Estudiantat de l’assignatura “Territoris Intel·ligents” del màster universitari en Gestió de l'Edificació assisteix a la xerrada de tancament del projecte “Llindars Urbans. eLudens”, projecte guanyador de la convocatòria La Ciutat Proactiva 2021 - BIT Habitat - Ajuntament de Barcelona.
Entrega d’EPIs a l’estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes”
A mitjans de febrer l’estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes” del Màster universitari en Gestió de l'Edificació #MUGE va rebre les EPIs (casc i armilla #EPSEB) per poder realitzar les visites a obra que tenen previstes dins l’assignatura.
Visita a obra de l’assignatura “Taller 9: Model Final” del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
El passat 1 de març, estudiantat de l’assignatura “Taller 9: Model Final” del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació #GATE va fer una visita a l'obra d'un edifici plurifamiliar entre mitgeres de Barcelona.
STEAM a l’aula: com crear una llançadora
La professora de l’EPSEB, Ana Maria Lacasta, ha dut a terme un taller STEAM a l’Escola Pla de les Vinyes de Santa Coloma de Cervelló
Visita tècnica al Zoo de Barcelona
El passat 2 de març l’estudiantat de l’assignatura “Mediació i Gestió de Conflictes” del màster universitari en Gestió en Edificació #MUGE va fer una visita tècnica al Zoo de Barcelona
Activitat a l'EPSEB per al Dia Internacional de la Dona
El grup La Coquera presenta la performance "A la mani", el 8 de març a les 11.40 hores a l'entrada de l'Escola.
XXII Premi Internacional Francisco Coello. Edició 2023
Adreçat a treballs de fi de grau en l'àmbit de l'enginyeria geomàtica.