Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

Estudiantat del GEGG va visitar les instal·lacions de Leica Geosystems
El passat 30 de novembre l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica va visitar les instal·lacions de Leica Geosystems.
Sessió informativa per a l'estudiantat "incoming"
L'Escola organitza sessions informatives per a l'estudiantat de mobilitat "incoming"
Nova convocatòria del programa d'emprenedoria Explorer
Explorer és un programa de pre-incubació que ajuda joves de 18 a 31 anys a experimentar amb l'emprenedoria, a validar si la seva idea de negoci es pot convertir en un projecte sostenible i a adquirir les habilitats transversals necessàries no només per emprendre, sinó també per aportar més valor a qualsevol organització.
Conferència: Recull del mapa militar del Montseny, les Guilleries i el Collsacabra. Juli Serra, 1890.
El proper 14 de desembre a les 12 hores es farà aquesta conferència a càrrec de Josep Tarrés, investigador i professor de la Universitat de Girona.
UPChelps
Aquesta convocatòria té com a objectiu sufragar les despeses de matrícula (crèdits/taxes/tutoria) d'aquelles persones que puguin acreditar documentalment dificultats socio-econòmiques que els impedeixen o dificulten continuar amb els seus estudis.
Premi als millors TFG d'Arquitectura Tècnica i Edificació
El 16 de novembre, durant l'Acte de Graduació, es van entregar els premis als millors TFG d'Arquitectura Tècnica i Edificació del concurs convocat en el marc del conveni de col·laboració entre l’EPSEB i el CATEB.
Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH
Estàs cursant el màster universitari en Gestió de l'Edificació i vols participar al curs 2023-2024 en un interessant programa de mobilitat, on pots realitzar una estada en una altra universitat i després unes pràctiques a l'estranger?
Visita a la Fundación Laboral Construcción
Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Programa d’emergència energètica UPC
La UPC ha iniciat una campanya per donar a conèixer el Programa d’emergència energètica, centrat en reduir el consum energètic i fer front a l’augment del preu de l’energia.
Visita a rehabilitació EnerPhit al Poblenou de Barcelona
El club EPSEB Alumni us convida a visitar una rehabilitació energètica.
Seminari: "La revolució de l'entorn quotidià obrer i popular al districte de Nou Barris a través de l'estudi del Padró Municipal d'Habitants, 1940-1970"
Organitza el seminari l'equip de recerca BARRIO
L’EPSEB participa a la Jornada sobre els 25 anys de vigència del RD 1627/1997
El subdirector de l’EPSEB, Jaume Guixà, va participar en nom de l’Escola a la jornada per tractar sobre els 25 anys de vigència del Reial Decret 1627/1997, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.
Desconnecta't de la UPC durant les festes
Sabies que un 32% del consum energètic de la UPC es produeix quan els edificis estan buits, durant les vacances, els caps de setmana o les nits? Per això l'EPSEB se suma al "Desconnecta't de la UPC"
Estudiantat del #MUDIATEC visita l’obra de la restauració de la Cartoixa de ScalaDei
El passat divendres 25 de novembre, l’estudiantat del Màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació va visitar l’obra de la restauració de la Cartoixa de ScalaDei.
Estudiantat del #MUCAE visita el Factory Lab
Estudiantat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació ha visitat el Factory Lab.
Kidzia Sandoval guanya el 1r premi al millor TFM en economia circular en la construcció atorgat per la Càtedra UPC - Grupo Construcía
Titulada del Màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació guanya el premi al millor TFM en economia circular aplicada a la construcció que atorga la Càtedra UPC - Grupo Construcía. Els premis es van entregar el passat 30 de novembre.
Estudiantat de l’EPSEB visita l’empresa Accés Vertical
5è congrés Fusta Constructiva
Els dies 8 i 9 de novembre es durà a terme aquest congrés, que tractarà el desenvolupament de la construcció amb fusta posant el focus en aspectes com la gestió forestal, la industrialització i els avenços tecnològics.
University of Applied Sciences de Tallin
Aquesta setmana ens han visitat les professores Anne Uukkivi i Oksana Labanova, de la University of Applied Sciences de Tallin, a Estònia.
Estudiantat del #MUDIATEC visita el Centre de Restauració de Béns Mobles
Estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació ha visitat el Centre de Restauració de Béns Mobles de la Generalitat de Catalunya (CRBMC).