Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2022-2023

2022-2023

Curs intensiu sobre construcció amb fusta
Vols compartir experiències amb estudiantat d’arreu d’Europa sense moure’t de Barcelona? Participa al curs que es durà a terme a l’EPSEB entre el 5 i el 16 de setembre de 2022.
Sessió informativa per a l'estudiantat de nou accés
L'Escola organitza sessions informatives per a l'estudiantat de nou accés a l'inici dels seus estudis.
Curs d'introducció per a estudiantat nou dels graus de l'EPSEB
Del 6 al 22 de setembre es durà a terme un curs gratuït introductori de Matemàtiques i de Mecànica dirigit a l'estudiantat nou dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
UPC-UWM Joint Workshop
UPC-UWM Joint Workshop: An example of interuniversity cooperation
L’EPSEB participa a la "32nd Annual EAIE Conference and Exhibition"
Dins el marc de la Fira organitzada per l’"European Association for International Education" a Barcelona, la subdirectora d'Internacionalització i cap d'estudis de màsters, Laia Haurie, ha participat a diverses reunions.
L'EPSEB participa al "1st Dialogue and networking of Taiwanese and Spanish Higher Education Institutions"
Aquesta trobada on ha participat la UPC, ha estat organitzada pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE) dins el marc de la Fira EAIE 2022.
Informació de mobilitat per estudiar a Tallin (Estònia)
Avui dimecres, dia 21 de setembre, a les 12 hores a l'aula 0.5, tindrà lloc una sessió informativa per a fer estades ERASMUS+ a la University of Applied Sciences (TTK-UAS) de Tallin, a Estònia.
I Premi al millor TFG i TFM en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada
La càtedra Grupo Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball de Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui al camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada que s'hagi realitzat al llarg dels cursos acadèmics 2020-2021 i 2021-2022 a un grau o màster de l'EPSEB, l'ESEIAAT o l'ETSECCPB de la UPC.
Mentories per a l'estudiantat de nou accés als graus de l'EPSEB
Durant el curs 2022-2023 a l'EPSEB hi haurà "cursos de mentoria" per a l'estudiantat de nou ingrés. Consistiran en sessions de reforç de Fonaments matemàtics, Mecànica, Càlcul i Àlgebra impartides per estudiantat de cursos superiors.
Programa de mentoria M2m
El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.
Signat nou acord bilateral de mobilitat amb el Politecnico di Torino
Aquest acord bilateral, inclou places de mobilitat per a estudiantat de grau i de màster de l'EPSEB i per a professorat
Xerrada “BIM-based approach for energy renovation of buildings: the main findings of the Encore project”
El proper dijous dia 27 d’octubre a les 15 hores a la Sala de Graus de l’EPSEB, es farà una xerrada per presentar el "Encore project”.
Jornada de celebració a l'EPSEB dels 30 anys del CCD
El proper 26 d'octubre de 9.30 a 13.30 hores es durà a terme a la Sala d'Actes de l'EPSEB la jornada.
Premis UPC en Economia Circular
HUB Recircula UPC-AMB convoca la tercera edició dels premis a treballs de final de grau i final de màster de la UPC dels cursos 2020-2021 i 2021-2022 relacionats amb temes d'economia circular.
Jornada gratuïta sobre rehabilitació a Europa
El proper dijous 27 d'octubre es celebra la jornada Rehabilitation in Europe. Renovation Wave and NextGenerationUE
Cursos on-line gratuïts sobre rehabilitació
En el marc del projecte Erasmus + Smart Rehabilitation 3.0, des de la UPC i en col·laboració amb diferents universitats d'Itàlia, Xipre i Lituania, s’han preparat uns MOOCs (massive on line open courses), que estan en obert i en període de proves fins el 30 d’octubre.
L'estudiantat del #MUDIATEC d'inspecció
L'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació està fent la diagnosi de l'edifici de La Torre d’Aigües de l’antic Escorxador de Badalona gràcies a un conveni signat amb l'Ajuntament de la ciutat.
Per què soc Arquitecte Tècnic?
Taller realitzat a l'EPSEB per explicar l'activitat professional de l'arquitecte tècnic
Què pesa el vostre edifici?
Taller realitzat a l'EPSEB, exercici per "educar l'ull" i aprendre a "llegir els edificis" de manera global per tractar de calcular quant pesen els edificis
A la recerca de nous materials que ens protegeixin del foc
Taller realitzat a l'EPSEB per analitzar el comportament dels materials enfront del foc