2022-2023

Vols compartir experiències amb estudiantat d’arreu d’Europa sense moure’t de Barcelona? Participa al curs que es durà a terme a l’EPSEB entre el 5 i el 16 de setembre de 2022.

La càtedra Grupo Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball de Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui al camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada que s'hagi realitzat al llarg dels cursos acadèmics 2020-2021 i 2021-2022 a un grau o màster de l'EPSEB, l'ESEIAAT o l'ETSECCPB de la UPC.

El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques, s'adreça a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades UPC, amb un màxim de 4 anys d'experiència, per fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.

HUB Recircula UPC-AMB convoca la tercera edició dels premis a treballs de final de grau i final de màster de la UPC dels cursos 2020-2021 i 2021-2022 relacionats amb temes d'economia circular.

En el marc del projecte Erasmus + Smart Rehabilitation 3.0, des de la UPC i en col·laboració amb diferents universitats d'Itàlia, Xipre i Lituania, s’han preparat uns MOOCs (massive on line open courses), que estan en obert i en període de proves fins el 30 d’octubre.

L'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació està fent la diagnosi de l'edifici de La Torre d’Aigües de l’antic Escorxador de Badalona gràcies a un conveni signat amb l'Ajuntament de la ciutat.

Taller realitzat a l'EPSEB, exercici per "educar l'ull" i aprendre a "llegir els edificis" de manera global per tractar de calcular quant pesen els edificis