Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

Xerrada: Construcció d'una escola a Mèxic
L'associació de l'EPSEB Arquitectura Tècnica Sense Fronteres organitza aquesta xerrada.
Pràctica-taller sobre l'ús del desfibril·lador
Estudiantat de l'assignatura Prevenció de Riscos Laborals, del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, fan una pràctica sobre l'ús del desfibril·lador.
Fent l'EPSEB més inclusiva
L'estudiant Víctor Benavides, ha realitzat un estudi per detectar els problemes d'accessibilitat a l'Escola.
Signat nou acord bilateral de mobilitat amb la University of West Attica (Grècia)
Aquest acord bilateral, inclou places de mobilitat per a estudiantat i per a professorat, a més la universitat ofereix Erasmus training courses per al PAS
Renovat l'acord de mobilitat per a estudiantat amb la City University of Hong Kong
Aquest acord bilateral inclou places de mobilitat per a estudiantat
Treballar per sota de l'edifici
L'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) visita una obra singular acompanyats pel professor Francisco Javier Garcia.
Prospecció de sostres
L'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació (ATE) que està realitzant l'assignatura Taller 5: Diagnosi, estudia la rèplica de les Escoles de la Sagrada Família, de Gaudí.
Sessió d'orientació professional
A càrrec del president del Col·legi Oficial d'Enginyeria Geomàtica i Topogràfica de Catalunya.
Taller de bones pràctiques en ciberseguretat per al PDI i el PAS
La Universitat es proposa millorar la ciberseguretat formant també a la seva comunitat. Per això, ofereix al PDI i al PAS un 'Taller en línia de bones pràctiques en ciberseguretat'.
Programa de mobilitat intensiu combinat (BIP) al juny i juliol
L'EPSEB participa en un nou BIP, que inclou un programa de mobilitat presencial que es farà al juliol a Itàlia. El programa es diu “Laboratori d’arquitectura popular. Redescobrir la Mediterrània a través de la seva arquitectura: el patrimoni oblidat”.
Jornada de Portes Obertes
El dia 1 de juny es duran a terme les darreres JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG) d'aquest curs.
Jornada sobre la Plataforma de Visats
Dia 27 de maig de 2022, a les 9 hores, Sala de Graus
Jornada professional "El Col·legi va a l'Escola"
Jornada professional organitzada pel Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació de Barcelona (CAATEEB) i l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB).
Presentació de l'associació Construïm juntes
Activitat realitzada durant la Setmana Cultural de l'EPSEB 2022
UPChelps
Aquesta convocatòria té com a objectiu sufragar les despeses de matricula (crèdits/taxes/tutoria) d'aquelles persones que puguin acreditar documentalment dificultats socio-econòmiques que els impedeixen o dificulten continuar amb els seus estudis.
Exposició Ca l'Andal (Badalona)
Els resultats del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) es converteix en exposició.
Erick Rodrigo Ordoñez 2n premi en el concurs fotogràfic "Imatges del Sud Global"
L’Erick, titulat del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació, ha obtingut el 2n premi del concurs de fotografia en la modalitat “Realitat” atorgat per el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC, el premi s’entregarà el 2 de juny a la jornada de presentació dels projectes UPC 2021 de cooperació.
Nova exposició a la sala Grey Room
L'exposició "Conèixer per rehabilitar. Aproximació metodològica per a la diagnosi del patrimoni construït" ha estat realitzada per l'estudiantat del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació (MUDIATEC) amb la col·laboració de l'Ajuntament de Bellcaire d'Empordà i el suport de Contracta
Jorge Carrión visita l'Escola
L'escriptor Jorge Carrión ha visitat l'EPSEB