Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

XXI Premi Internacional Francisco Coello. Edició 2022
Adreçat a treballs fi de grau en l'àmbit de l'enginyeria geomàtica.
Sessió d'orientació professional per a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica
El proper 23 de març de 2022 a la Sala de Graus de l'EPSEB es durà a terme la sessió "Els aixecaments hidrogràfics com a especialitat de la Geomàtica"
Presentació on-line de les possibilitats d'intercanvis entre l'EPSEB i l'ESTP de París el 24 de març a les 14 hores
Avui, dijous 24/03/22 a les 14h tindrà lloc una presentació on-line de les possibilitats d'intercanvis entre l'EPSEB i l'École Spéciale des Travaux Publics, du Bâtiment et de l'Industrie de París.
Rebuild 2022
Del 26 al 28 d'abril es celebra a Madrid la fira Rebuild d'empreses del sector de la construcció i l'edificació.
Jornada de Portes Obertes
El proper 30 de març es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Sessions Informatives de Màster
Durant els mesos de març i maig es duran a terme sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
Orientació professional GEGG amb l'empresa Altiplà
L'1 de desembre de 2021 en Raimon Serna, enginyer tècnic en topografía de l'empresa de serveis topogràfics Altiplà, farà una presentació a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica
Networking Talent Day - Economia Social i Solidària
UPC Alumni organitza el proper 6 d'abril l'11a edició del Networking Talent Day - NTD, esdeveniment que facilita el contacte entre les empreses/ institucions i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya. Enguany el focus estarà posat en l’àmbit professional de l'economia social i cooperativa.
Convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD)
La convocatòria anual d'ajuts del CCD dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.
Visita d'estudiantat de l'Institut Escola del Treball
El 31 de març de 2022 ens van visitar 20 alumnes de l'Escola del Treball
Jornada de Portes Obertes
El proper dissabte 30 d'abril es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Sessions Informatives de Màster
La primera setmana de maig es duran a terme sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
Pràcticum Odisseu 2022
Un any més, el Pràcticum Odisseu es posa en marxa, proporcionant a l'estudiantat de les universitats catalanes la possibilitat de realitzar pràctiques remunerades durant els mesos d’estiu en empreses i institucions ubicades en zones rurals.
Visita de l’estudiantat de l’EPSEB a l'empresa municipal de Barcelona TERSA
Estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació i del màster universitari en Construcció Avançada en l'Edificació van visitar la planta de tractament de residus urbans de Barcelona
Conferencia "Tecnologia LiDAR + UAV aplicada a la Topografia"
Conferència del cicle d'orientació professional del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica
Club Dones Politècniques: Fem Xarxa. Empodera't i fes Networking
El proper 25 d'abril de 18 a 20 hores, UPC Alumni i el Club Dones Politècniques organitzen un networking per crear una gran xarxa de dones politècniques.
Premis TFG per a les persones titulades en Arquitectura Tècnica i Edificació. Edició 2022
Des del Consejo General de la Arquitectura Tècnica de España (CGATE) es desitja premiar a l'estudiantat d'Arquitectura Tècnica i Edificació que es van titular durant l'any 2021.
Fent feina a Vilanova
El Conveni amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú avança amb força
Conferència: Sistemes d'Informació Geogràfica
Experiència en una empresa GIS en Regne Unit. Conferència adreçada especialment a estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica.
Tarda temàtica
El dimecres 18 de maig es parlarà de la Diagnosi i la Rehabilitació: una especialitat de l'Arquitectura Tècnica.