Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022

2021-2022

L'EPSEB al I Congrés d'Escoles d'Edificació i Arquitectura Tècnica d'Espanya (Edifícate)
Professores de l'EPSEB han participat al I Congrés Edifícate, on han fet ponències i debats relacionats amb el grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.
Nou conveni amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i NEAPOLIS
Una estudiant del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació #GATE catalogarà un centenar d'edificis del barri de Baix-a-Mar de Vilanova i la Geltrú per determinar el seu estat de conservació
Convocatòria Mobilitat Docent Erasmus+ STA (Acció KA107 – Països fora d’Europa)
Ja s’han convocat els ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el present curs acadèmic en el marc del programa Erasmus+ KA107 de la Unió Europea
Reconeixement institucional al personal de l'EPSEB 2021
El passat 15 de desembre de 2021 la Junta d'Escola de l'EPSEB va aprobar els reconeixements al Personal d'Administració i Serveis (PAS) i al Personal Docent i Investigador (PDI).
2 estudiants de l'EPSEB al Recircula Challenge 2022
Les dues persones formen part de diferents equips al Recircula Challenge d'aquest curs: Planeta Txibtxa i RE-EATS. A més també hi fan de mentores les professores Montserrat Bosch i Laia Haurie.
Jornada de Portes Obertes
El proper 16 de febrer es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).
Sessions Informatives de Màster
Els dies 23 i 24 de febrer es duran a terme les sessions informatives dels màsters universitaris de l'EPSEB.
Taller de bones pràctiques en ciberseguretat per al PDI i el PAS
La Universitat es proposa millorar la ciberseguretat formant també a la seva comunitat. Per això, ofereix al PDI i al PAS un 'Taller en línia de bones pràctiques en ciberseguretat'.
Mentories per a l'estudiantat de primer curs dels graus de l'EPSEB
Durant el curs 2021-2022 a l'EPSEB s'oferten "cursos de mentoria" per a l'estudiantat de primer curs dels graus. Consisteixen en sessions de reforç de Fonaments matemàtics, Física i Geomàtica impartides per estudiantat de cursos superiors.
Tallers sobre els drets de les persones refugiades
Són uns tallers que organitza el Comitè Català d'ACNUR, conjuntament amb les universitats catalanes.
Acte de Benvinguda a l'estudiantat incoming
El 14 de febrer a les 14 hores tindrà lloc l'Acte de Benvinguda a l'estudiantat incoming a l'EPSEB a l'aula 0.4 (planta baixa)
El grup de recerca BIOCOMSC rep el premi Ciutat de Barcelona
Sergio Alonso i Enric Álvarez, professors de l'EPSEB i membres del grup de recerca BIOCOMSC, reben el Premi Ciutat de Barcelona en la categoria de ciències experimentals i tecnologia.
Tres projectes amb participació de professorat de l’EPSEB entre el set premiats al Pla Barcelona Ciència 2020-2023
L’Ajuntament de Barcelona i la Fundació ”la Caixa” subvencionen amb un milió d'euros set projectes de recerca científica per afrontar nous reptes urbans, en el marc del Pla Barcelona Ciència 2020-2023. De les 62 sol·licituds presentades, s’ha premiat a 7 projectes, dels quals 3 tenen participació de professorat de l’EPSEB.
LILU's House
Professorat de l’EPSEB participa en el projecte LILU’s House, un edifici de fusta que serà un espai per investigar sobre construcció biopassiva amb fusta segons l'estàndard Passivhaus
Voluntariat TIC a la UPC
Vincula't a una entitat social i dona suport tecnològic a algunes de les seves necessitats i mancances en l'àmbit TIC.
Olimpíada "Enginyeria en l'edificació: construint amb enginy"
Per a l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior i de Grau Mitjà d'Edificació i Obra Civil i d'Electricitat i Electrònica.
Premis de la Nova Bauhaus 2022
Segona edició dels Premis de la Nova Bauhaus Europea: Sostenibilitat, inclusió i estètica.
Participa com a voluntari en el Programa d'Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera
El 24 de febrer es realitzarà una xerrada informativa del Programa, que vol aconseguir referents per a infants i adolescents.
Sessió informativa de mobilitat internacional
El 28 de febrer a les 13.30 hores tindrà lloc la sessió informativa dels programes de mobilitat internacional de l'Escola per al curs acadèmic 2022-2023.
Acte institucional de la UPC 8M
El 8 de març la UPC celebrarà el Dia Internacional de les Dones. Enguany, l'acte institucional UPC se centra en retre homenatge i donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat. Es convida a la comunitat universitària a sumar-se a l'homenatge.