2021-2022

Professorat de l’EPSEB participa en el projecte LILU’s House, un edifici de fusta que serà un espai per investigar sobre construcció biopassiva amb fusta segons l'estàndard Passivhaus

Vincula't a una entitat social i dona suport tecnològic a algunes de les seves necessitats i mancances en l'àmbit TIC.

El 8 de març la UPC celebrarà el Dia Internacional de les Dones. Enguany, l'acte institucional UPC se centra en retre homenatge i donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat. Es convida a la comunitat universitària a sumar-se a l'homenatge.

Del 26 al 28 d'abril es celebra a Madrid la fira Rebuild d'empreses del sector de la construcció i l'edificació.

El proper 30 de març es duran a terme les JPO dels graus en Arquitectura Tècnica i Edificació (#GATE) i en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica (#GEGG).

L'1 de desembre de 2021 en Raimon Serna, enginyer tècnic en topografía de l'empresa de serveis topogràfics Altiplà, farà una presentació a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica

UPC Alumni organitza el proper 6 d'abril l'11a edició del Networking Talent Day - NTD, esdeveniment que facilita el contacte entre les empreses/ institucions i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya. Enguany el focus estarà posat en l’àmbit professional de l'economia social i cooperativa.

La convocatòria anual d'ajuts del CCD dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.