2021-2022

L’EPSEB participa a la fira virtual organitzada per la Student Exchange Office de la universitat ETH Zurich

Després de 4 anys de recorregut del Pla d'Energia 2020 i l'Estratègia UPC Recircula, i de la recentment aprovada Estratègia d'acció climàtica, l'Agenda 2030 marca noves fites i prioritats que cal integrar en les estratègies de sostenibilitat de la UPC.

L'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona celebra cada curs l'Acte Acadèmic de lliurament de diplomes a l'estudiantat de grau que ha finalitzat els seus estudis durant el curs anterior i a l'estudiantat de màster que va iniciar els seus estudis el curs anterior.

Amb motiu del Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones (25 de novembre), la UPC ha organitzat una sèrie d’activitats a les que convidem a sumar-s’hi a tota la comunitat de l’EPSEB.

Del 29 de novembre a l'1 de desembre de 2021, l'aliança Unite! i la UPC acolliran el 4th Dialogue Unite! Past, Present and Future.

Esteve Gonzàlez Cuxart, titulat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i Oriol Marín Gordi, PDI del grau i del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació, han estat guanyadors dels premis Catalunya Construcció 2021, que s'han entregat el 19 de novembre.

17 estudiants del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica i un estudiant del màster universitari en Diagnosi i Tècniques d'Intervenció en l'Edificació participen al Mapathon organitzat pel Dia mundial de les persones amb discapacitat (03/12/2021) que es farà a l’Escola.

Adreçat a joves d'entre 18 i 31 anys amb una idea de negoci, Explorer ofereix un programa de formació per connectar amb una comunitat internacional d'emprenedors, validar la idea i desenvolupar habilitats per transformar-la en una solució viable i sostenible.

Ja s’ha obert la convocatòria Recircula Challenge 2022 que en aquesta quarta edició aborda el repte “No ens mengem el planeta. Solucions per una alimentació sostenible”

Vincula't a una entitat social i dona suport tecnològic a algunes de les seves necessitats i mancances en l'àmbit TIC.