Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Visita a la Fundación Laboral Construcción

Visita a la Fundación Laboral Construcción

Realitzada per estudiantat de l'assignatura "Prevenció de Riscos Laborals" del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
Visita a la Fundación Laboral Construcción

La visita va constar d'una part teòrica, a una aula, on el Sr. José Luís Mármol, responsable Seguretat i Salut de la Fundación Laboral Construcción (FLC), va presentar l'oferta formativa que ofereix la FLC, amb innovació i adaptada a les necessitats reals del mercat de treball.

EPSEB-2022-FLC-nt02.jpegPosteriorment els 62 estudiants es van dividir en tres grups, que van visitar les instal·lacions del centre i van poder veure les pràctiques preventives sobre riscos reals a la construcció, per així poder prendre consciència de la seva prevenció.

Els professors de l'assignatura, Jaume Guixà i Miguel Ángel Sáez, agraeixen la col·laboració de la Fundació organitzant aquesta visita al Centre de Badalona, amb l'objectiu de conèixer les diferents activitats que la FLC desenvolupa en prevenció de riscos laborals i en el desenvolupament del ocupació juvenil.