Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Setmana cultural de l'EPSEB 2022

Setmana cultural de l'EPSEB 2022

Setmana cultural de l'EPSEB 2022

Els dies 25, 26 i 27 de maig tenim previstes diferents activitats que són molt interessants: Jornada professional "El Col·legi va a l'Escola" del CAATEEB, amb conferències, casos pràctics i tallers; inauguració del Fons Jaume Rosell d'Història de l'Arquitectura i de la Construcció a la Biblioteca; presentació de l'associació Construïm juntes i Teatre

Jornada professional "El Col·legi va a l'Escola"

📅 25 de maig
🕒 10-18 hores
📍 Sala d'Actes de l'EPSEB (pl. 0)
Inscripcio a:
www.apabcn.cat/documentacio/comunicacio/epseb/index.html

Jornada professional organitzada pel Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació de Barcelona (CAATEEB) i l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB). Cal inscripció. Trobareu més informació sobre la Jornada al final del llistat d'activitats d'aquesta noticia.

Presentació de l'associació Construïm juntes

📍 Biblioteca de l'EPSEB
🕒 11 hores

Construïm juntes(obriu en una finestra nova) és una associació sense ànim de lucre formada per persones de diferents àmbits, compromeses amb l'objectiu de visibilitzar el paper de la dona al sector de la construcció i amb la intenció de revertir la nostra aportació al sector mitjançant la realització de projectes solidaris. Si les vols conèixer, el proper dijous seràn a l'EPSEB per donar a conèixer l'associació i els seus projectes.

Torneig de Wii del Club d'Esports de l'EPSEB

📍 Aula 3.2
🕒 12-17 hores

Us podreu passar per jugar unes partides al Mario Kart i altres jocs!

Inauguració del Fons Jaume Rosell d'Història de l'Arquitectura i de la Construcció

🕒 12.30 hores
📍 Sala de la 1a. planta de la Biblioteca de l'EPSEB
Confirma assistència al correu:

Crea el teu perfil a LinkedIn

📍 Biblioteca de l'EPSEB
🕒 15-16 hores
Ponent: Eduard Moreno, director de meKambio i ex-LinkedIn Manager.

Dins l'oferta d'activitats de la Setmana Cultural de l'EPSEB, us proposem el taller pràctic "Lidera la teva Carrera Professional. LinkedIn i la teva Xarxa de Contactes". La sessió estarà orientada a facilitar les claus per desenvolupar un perfil de LinkedIn competent i entendre les possibilitats d’estar present a la xarxa professional més important i extensa. En acabar, tindreu creat el vostre perfil a LinkedIn.

VIII Festival de Teatre universitari de Barcelona

📅 25-27 de maig
🕒 19 hores
📍 Sala d'Actes de l'EPSEB (pl. 0)