Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Recircula Challenge 2022

Recircula Challenge 2022

Ja s’ha obert la convocatòria Recircula Challenge 2022 que en aquesta quarta edició aborda el repte “No ens mengem el planeta. Solucions per una alimentació sostenible”
Recircula Challenge 2022

Què és el Hub Recircula?

És un projecte impulsat entre la UPC i l’AMB per fer de la Universitat Politècnica de Catalunya un referent de coneixement i pràctica de l’economia circular:

• Generant un ecosistema d’innovació per proposar solucions per reduir residus i aprofitar-los com a recursos i generar canvis en el model de producció i consum
  • Promovent impactes socials i ambientals positius (compromís social de la UPC), oferint respostes innovadores a problemes socials emergents com el dels residus plàstics o l’atur juvenil.
  • Oferir formació a persones amb influència transformadora (atraure futurs professionals, professorat, formadors, etc.), millorant les opcions d'ocupabilitat dels i les participants.

Repte 2022: No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible

Quines solucions d'economia circular podem imaginar per fer que el sistema alimentari local i global sigui més sostenible?

Bases.png

Penseu una idea

Milloreu la sostenibilitat del sistema agroalimentari reduïnt el malbaratament i creant noves solucions d'economia circular.

Consulta el repte

Equip.png

Formeu un equip

Constituiu un equips multidisciplinari format per estudiants de diferents titulacions (grau, màster o doctorat) o diferents universitats.

Busca companys

Formulari.png

Participeu en el repte

Proposeu una solució amb base tecnològica que redueixi la petjada ambiental i tingui un impacte social positiu.

Inscriviu-vos(obriu en una finestra nova)

Si vols participar-hi i tens consultes les pots resoldre a la sessió informativa del 3 de novembre a les 12 hores: https://www.youtube.com/watch?v=lyc_HfMaow8

La inscripció al repte estarà oberta fins al 19 de novembre.

arxivat sota: