Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Participa com a voluntari en el Programa d'Acompanyament Educatiu de la Fundació Catalunya La Pedrera

El 24 de febrer es realitzarà una xerrada informativa del Programa, que vol aconseguir referents per a infants i adolescents.

La Fundació Catalunya La Pedrera està buscant estudiantat universitari que vulgui participar com a voluntari en el seu Programa d’Acompanyament Educatiu. L'objectiu és aconseguir referents per a infants i adolescents en risc d'exclusió amb l'objectiu de donar-los més oportunitats en la seva formació educativa.

Només cal disposar d'una tarda lliura a la setmana per fer l'acompanyament, i ganes de treballar en equip i de compartir les pròpies experiències i talent.

La participació al Programa té reconeixement de crèdits ECTS

La xerrada informativa online, serà el dijous, 24 de de febrer de 15:00 a 15:45
Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/auv-jgoh-mtu (connexió amb el correu de la UPC)

Per a més informació: pae@fcatalunyalapedrera.com