Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Mentories per a l'estudiantat de primer curs dels graus de l'EPSEB

Mentories per a l'estudiantat de primer curs dels graus de l'EPSEB

Durant el curs 2021-2022 a l'EPSEB s'oferten "cursos de mentoria" per a l'estudiantat de primer curs dels graus. Consisteixen en sessions de reforç de Fonaments matemàtics, Física i Geomàtica impartides per estudiantat de cursos superiors.
Mentories per a l'estudiantat de primer curs dels graus de l'EPSEB

Les mentories són una eina que pot aprofitar l'estudiantat de grau que presenta dificultats d'assimilació d'algunes assignatures de primer curs per a les que porta una preparació inadequada per la seva procedència i preparació molt heterogènia.

A l'EPSEB, la finalitat d'aquestes mentories és oferir un recolzament en Fonaments matemàtics i Física per a l'estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, i en Geomàtica per a l'estudiantat del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica. Estan impartides per estudiantat de cursos superiors. Com que aquest estudiantat ha cursat les mateixes assignatures recentment, pot oferir una visió més propera, complementària i amb altre valor afegit, que la que ja ofereix el professorat de les diferents assignatures.

Les mentories del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació són:

• Fonaments matemàtics: dilluns i divendres de 14.15 a 15.30 hores (aula 2.2)
  • Mecànica: dimarts i dijous de 14.15 a 15.30 hores (aula 2.3)

I les mentories del grau en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica:

• Geomàtica: dimarts i dijous, de 14.15 a 15.30 hores  (aula 2.7)

Començaran la setmana del 21 de febrer i finalitzaran el dia 27 de maig de 2022.

L'estudiantat interessat en assistir s'ha d'inscriure en aquest formulari (fins el 18 de febrer)