Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / IV Dialogue Unite! a la UPC

IV Dialogue Unite! a la UPC

Del 29 de novembre a l'1 de desembre de 2021, l'aliança Unite! i la UPC acolliran el 4th Dialogue Unite! Past, Present and Future.
IV Dialogue Unite! a la UPC

La trobada reunirà experts universitaris de les set universitats tècniques europees que formen part de l'aliança Unite! en el marc de la iniciativa de les universitats europees de la Comissió Europea: Technische Universität Darmstadt (TUDa), Aalto University, KTH Royal Institute of Technology in Estockholm, Politecnico di Torino (PoliTo), Universidade de Lisboa (ULisboa),  Université Grenoble Alpes i Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

A més de les reunions dels diferents grups de treball, la trobada inclourà, per primera vegada, un branding event, que constitueix el major esdeveniment multiplicador i que apareix sota el titular "Creant el camí per a les universitats europees de 2030". El seu objectiu és reunir tots els actors clau per a la difusió interna i externa i, així, donar visibilitat social a Unite!.

Unite! és una xarxa d'universitats de set països en el que es té com objectiu establir un nou model per a un campus interuniversitari europeu, transformar l'educació superior europea a través de l'educació multidisciplinaria, multicultural i multilingüe, la investigació i l'esperit empresarial. Cada sis mesos, el personal i l'estudiantat de les universitats participants es reunixen per discutir sobre diversos temes i activitats que s'han desenvolupat.

Programa complert de l'activitat