Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Fent l'EPSEB més inclusiva

Fent l'EPSEB més inclusiva

L'estudiant Víctor Benavides, ha realitzat un estudi per detectar els problemes d'accessibilitat a l'Escola.
Fent l'EPSEB més inclusiva
Víctor Benavides a l'entrada de l'EPSEB

Víctor Benavides, estudiant del Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals de l'EPSEB, ha realitzat el seu treball de pràctiques curriculars als Serveis d'Infraestructures de la UPC.

Aquesta ha estat una experiència especialment gratificant: per la col·laboració de múltiples actors (PDI, PAS, Estudiantat, Biblioteques i Gabinet d'Innovació i Comunitat, entre altres) en un projecte que ha acompanyat i articulat la comunitat UPC de manera excepcional.

Víctor Benavides va quedar cec amb motiu d'un accident laboral i, aquesta circumstància, ha estat una realitat que no li ha impedit realitzar uns estudis de màster, ni participar en un projecte de diagnosi i detecció de problemes, disfuncions o incompliments normatius en qüestió d'accessibilitat i inclusió en espais de l'EPSEB i de la UPC. El seu treball és una passa important que ens permetrà avançar cap a una UPC més inclusiva.