Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Programa de mobilitat intensiu combinat (BIP) al juny i juliol

Programa de mobilitat intensiu combinat (BIP) al juny i juliol

L'EPSEB participa en un nou BIP, que inclou un programa de mobilitat presencial que es farà al juliol a Itàlia. El programa es diu “Laboratori d’arquitectura popular. Redescobrir la Mediterrània a través de la seva arquitectura: el patrimoni oblidat”.
Programa de mobilitat intensiu combinat (BIP) al juny i juliol

El programa versarà sobre l'estudi de l'arquitectura popular a tres localitats de la Puglia i la Basilicata italiana: Matera, Alberobello i Ostuni (Itàlia) i tindrà com a objectiu principal desenvolupar una experiència pilot on posar en pràctica una metodologia d'estudi que permeti dur a terme en un futur immediat un projecte més ambiciós a escala mediterrània, per tal d'identificar identitats compartides que reforcin la idea de pertinença al projecte comú europeu. Les llengües de treball seran espanyol, italià i portuguès.

Aquest programa està dirigit a estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

Aquest programa està compost per una fase virtual i una de presencial:

• Data de celebració de la fase virtual: durant el mes de juny del 2022.
  • Data de celebració de la fase presencial: del 16 al 31 de juliol del 2022.
  • Lloc de celebració de la fase presencial: Matera, Alberobello i Ostuni (Itàlia).
  • Reconeixement acadèmic: 3 ECTS de crèdits optatius.
  • Requisit lingüístic: B2 d'anglés o italià.
  • Requisits específics: estar matriculat al grau d'ATE i tenir superats en el moment de la sol·licitud almenys 130 ECTS.
  • Nombre de places: 5

Ajut econòmic

Un cop tingueu plaça assignada podreu optar a l'ajuda del programa Erasmus+ que consisteix a:

AjutAjuts addicionals per a estudiantat amb necessitats especials i entorns desafavorits*
De 1 a 14 dies 70€/dia 100€/estada
de 15 a 30 dies 50€/dia 150€/estada

*Es considerarà estudiantat amb necessitats especials i entorns desafavorits als que es trobin en alguna de les situacions següents:

1. haver estat beneficiari d'una beca d'estudis de caràcter general de l'Administració General de l'Estat per fer estudis universitaris;
  2. tenir la condició de refugiat o amb dret a protecció subsidiària o haver presentat sol·licitud de protecció internacional a Espanya;
  3. tenir reconeguda i qualificada legalment una discapacitat en grau igual o superior al 33%.

Criteris de selecció

• Nota mitjana de l'expedient de la titulació en el moment de la sol·licitud.
  • Competència acreditada en alguna de les llengües de treball del programa establert com a requisit, segons el barem següent: B2: 1 punt; C1: 1,5 punts; C2: 2 punts.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud l'heu de fer mitjançant el formulari que trobareu a l'enllaç adjunt, al qual haureu d'afegir la documentació següent:

• Còpia de l'expedient acadèmic
  • Còpia del certificat/s acreditatiu del nivell d'idioma

Formulari de sol·licitud: https://forms.gle/8YM1a3XSafqFymvK7

Termini de presentació de sol·licituds: 24 de maig fins a 2 de juny de 2022