Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2021-2022 / Taller teòric-pràctic sobre arrebossats de terra

Taller teòric-pràctic sobre arrebossats de terra

El dimecres 3 de novembre el Laboratori de Materials de l’EPSEB, juntament amb Arquitectes tècnics sense fronteres, proposen un taller per descobrir què és un morter de terra, com fer les proporcions correctes entre els seus diferents components, com preparar el mur abans de la seva aplicació i com aplicar-lo.
Taller teòric-pràctic sobre arrebossats de terra

A molts dels països, on ATSF hi ha desenvolupat o en un futur desenvoluparà projectes de cooperació, el material terra hi és present gairebé sempre. Nicaragua, Mèxic, Kènia, Camerun, Guinea Equatorial, i molts d’altres, tenen en comú que els cooperants han hagut de treballar amb aquest material, barat, proper, sostenible i fàcil d’aplicar.

Aquest taller que us proposem, dirigit a l’estudiantat dels graus i màsters de l’EPSEB, us ha de servir per passar una estona agradable aprenent a fer arrebossats amb terra, conèixer les seves propietats i les tècniques d'aplicació. Us animeu?

Les places són limitades i cal inscriure's a: https://qrco.de/bcTw0S

El taller, que s’impartirà al Laboratori, està a càrrec de Marta Miranda Santos, titulada en el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de la nostra Escola, experta en construcció amb terra i, actualment, estudiant de doctorat co-dirigida entre l’École doctorale SPI Nantes i la Universitat Politècnica de Catalunya.

Horaris

• 09.00 a 09.30 hores Introducció teòrica sobre els arrebossats de terra