Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Visita Taller a la Fundació Laboral Construcció

Visita Taller a la Fundació Laboral Construcció

Visita Taller a la Fundació Laboral Construcció, a Badalona durant el dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball
Visita Taller a la Fundació Laboral Construcció

El passat 28 d'abril, coincidint amb el dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball, els alumnes de Prevenció de Riscos Laborals de segon curs del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, van visitar el Centre de Formació de Badalona de l'entitat paritària.

Lucía López, gerent de la Fundació Laboral a Catalunya, va donar la benvinguda i va presentar els serveis i activitats de l'entitat paritària als assistents, deixant constància de la importància de el dia Mundial de la Seguretat i Salut en el treball a través de la campanya "El més important: la teva seguretat", amb l'objectiu de sensibilitzar i conscienciar sobre la rellevància de la prevenció de riscos laborals entre empreses i professionals de sector de la construcció.

Durant la seva intervenció, va indicar que la Fundació Laboral segueix apostant un any més per la professionalització de el sector a través d'una completa oferta formativa caracteritzada per la innovació i l'adaptació a les necessitats reals del mercat laboral en els seus quatre centres de formació a Badalona, Tarragona , l'Hospitalet de Llobregat i Avinyó. Els representants de la UPC, Sr. Jaume Guixà i Sr. Miquel Àngel Sáez (docents), van agrair l'acollida i van manifestar la seva voluntat de poder continuar en el marc de col·laboració entre ambdues entitats.

José Luis Mármol, responsable de seguretat i salut, va continuar la jornada remarcant els serveis i activitats en l'àrea de la prevenció de riscos laborals de la Fundació Laboral a Catalunya. Posteriorment i en dos grups, acompanyats de tècnics de l'entitat, els estudiants van visitar la sala d'EPI i les instal·lacions de centre de pràctiques preventives (vídeo CPP) del centre de formació a Badalona, equipat amb els principals elements de seguretat d'una obra, per treballar sobre riscos reals i aprendre a prevenir-los, on així mateix van poder veure i conèixer les diferents proteccions col·lectives en obres d'edificació. El tercer grup d'estudiants d'Arquitectura Tècnica i Edificació va realitzar la visita el 5 de maig.

arxivat sota: