Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2020-2021 / Frimsal dona EPIs a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

Frimsal dona EPIs a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

Frimsal dona EPIs a l’estudiantat del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació

Frimsal, empresa dedicada a la distribució, assessorament, formació i manteniment d'Equips de Protecció Individual (EPI) ha fet una donació d’aquest tipus d'equips a l’EPSEB. Aquesta donació inclou un casc, una armilla i un motxilla per transportar-los, per a l’estudiantat de l’assignatura Prevenció de Riscos Laborals.

La donació, s’ha dut a terme gràcies als professors de l’assignatura Jaume Guixà Mora i Miguel Angel Sáez Lozano, qui, davant la COVID-19, van expressar la seva preocupació que l’estudiantat hagués de fer servir material de préstec.

Aquest material de protecció, serà utilitzat per l’estudiantat en les visites i desplaçaments a realitzar programades a l'assignatura de Prevenció de Riscos Laborals, que s'imparteix en segon curs del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

arxivat sota: