Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / El teu treball de fi de grau pot ser molt "xulo"!

El teu treball de fi de grau pot ser molt "xulo"!

El 9 de setembre es va celebrar el concurs als millors treballs de fi de grau del grau en Ciències i Tecnologia de l'Edificació i del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
El teu treball de fi de grau pot ser molt "xulo"!

En el marc del conveni de col·laboració entre l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona i el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) el 9 de setembre es va celebrar el concurs als millors treballs de fi de grau del grau en Ciències i Tecnologia de l'Edificació i del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació presentats durant el curs 2017-2018 i 2018-2019, amb una nota superior a 8.

Premis:

• 1r premi: dotat amb un valor de 1.500 € en serveis del CAATEEB (formació, col·legiació, llibres, etc.)
  • 2n premi: dotat amb un valor de 900 € en serveis del CAATEEB (formació, col·legiació, llibres, etc.)
  • 3r premi: dotat amb un valor de 600 € en serveis del CAATEEB (formació, col·legiació, llibres, etc.)

Jurat:

• un representant nomenat pel CAATEEB,
  • un altre nomenat per l'EPSEB i
  • un tercer escollit per acord d'ambdues entitats.

Els criteris d'avaluació:

• L'originalitat.
  • La metodologia científica i tecnològica en el tractament dels temes.
  • La dificultat de realització del projecte.
  • El caràcter interdisciplinari del projecte.
  • La presentació.
  • La claredat i concisió de la memòria explicativa.

I en cas de la incorporació del valor de la sostenibilitat, es van tenir en compte:

• La consideració i avaluació de l'impacte social, la dimensió ètica i l'impacte ambiental del seu cicle de vida i la viabilitat econòmica.
  • La promoció i l’ús de matèries reciclables i energies renovables.
  • La incorporació en els seus objectius i desenvolupament del respecte per les generacions futures i la diversitat cultural.
El veredicte del jurat es va fer públic en l'Acte acadèmic del 6 de novembre.
Podeu consultar les persones premiades a l'apartat "Premis i distincions" o clicant aquí.
arxivat sota: