Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2019-2020 / Cicle de conferències: tècnicA

Cicle de conferències: tècnicA

Cicle de conferències: tècnicA

Aquest any 2020, quatre dones arquitectes tècniques i enginyeres en geomàtica ens van presentar els seus treballs i obres de referència. Unes obres capdavanteres en les diferents especialitats i que volen ser un estímul per a l'estudiantat.

El programa d'aquest cicle va ser el següent:

• 11 de març, a les 12 hores: Gestió integral de projectes cartogràfics a l'Àrea Metropolitana de Barcelona. A càrrec de Montserrat Monteagudo, Enginyeria en Geomàtica i Topografia. Cap de la secció de cartografia de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).
  • 11 de març, a les 15 hores: Com dissenyar i construir edificis per a una economia circular? A càrrec d'Anna Queralt, Arquitecta tècnica. Engagement Manager - Circular Design a l'Ellen MacArthur Foundation, UK.
  • 12 de març, a les 11 hores: La Borda: un edifici singular. A càrrec de Gemma Rius, Arquitecta tècnica. Direcció d'execució d'obres a Arrevolt Cooperativa.
  • 13 de març, a les 12 hores: Gestió del manteniment d'un edifici medieval d'us museístic. A càrrec de Yolanda Granel, Arquitecta tècnica. Cap de manteniment a la Fundació Museu Picasso de Barcelona.

Més informació en aquest fulletó.