Sou a: Inici / Vida universitària / Noticies / 2018-2019 / Un estudiant de l'Escola, guanyador del 2n premi del Consejo General de la Arquitectura Técnica (CGATE)

L'Andreu Riutort Isern va presentar el seu treball de fi de grau amb el títol "Cooperació en l'ampliació de l'escola de Jiñocuabo (Nicaragua)", i va ser guardonat amb el 2n premi.

El Comitè Avaluador va resoldre en el mes de maig els I Premios a Trabajos de Fin de Grado d'Escoles Universitàries amb graus que condueixen a la professió d'Arquitectura Tècnica. A aquests premis es podien presentar tots els recents titulats que havien obtingut una qualificació mínima d'aprovat en el seu treball de fi de grau.

L'objectiu principal és proveir a aquest professionals una major visibilitat i prestigi en el seu començament de la seva etapa laboral en el sector.